1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Klik op de een van de menu-items in de linkerkolom bovenin of gebruik de zoekoptie.
U kunt ook snel zoeken door middel van trefwoorden. Voer uw gewenste trefwoorden in en klik op “Zoek’. De artikelen die aansluiten op al uw trefwoorden worden vervolgens getoond.
Zodra u het gewenste artikel heeft gevonden, kunt u het gewenste aantal selecteren en klikken op de rode knop: “bestel” button om het artikel toe te voegen aan uw winkelwagen. U kunt de ‘winkelwagen” button altijd linksbovenin in het menu vinden door op de kleine afbeelding met een winkelwagen te klikken.
Indien u klaar bent met uw bestelling kunt u klikken op afrekenen. Wilt u de aantallen van de items aanpassen dan kunt u dit aanpassen in het desbetreffende vakje van het artikel op de pijl naar boven of beneden te klikken, of u typt het gewenste aantal in en klikt op wijzig rechts onder uw bestelling.

2. Moet ik registreren als ik iets wil bestellen?
Nee, u kunt ook als gast bestellen en niet registeren via onze website. Echter adviseren wij u dit wel te doen omdat u dan automatisch profiteert van leuke acties. U kunt makkelijk inloggen door rechts op kopje UW KLANTGEGEVENS (inloggen) te klikken. Indien u registreert blijft u ook op de hoogte van nieuws, kortingen en acties middels onze speciale nieuwsbrieven. Wij verstrekken uw gegevens nimmer aan derden en gebruiken dit enkel voor ons verwerkingssysteem.

3. Levert Azuca ook aan haar buitenlandse klanten?
Jazeker! U kunt de verzendkosten terug vinden onder kopje “buitenlandse klanten/forgein customers” links onderin op de homepage.

4. Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland hanteren wij 2,95 euro per bestelling voor verzend en administratiekosten. Voor buitenlandse klanten klik op kopje “buitenlandse klanten/foreign customers” voor verzend informatie. Bestellingen vanaf 35 euro hanteren wij GRATIS gewone verzending. Aangetekende verzending is binnen Nederland 8.50 euro. Wij adviseren u vriendelijk doch dringend altijd te kiezen voor aangetekende verzending of uw bestelling op te halen op kantoor.

5. Wanneer zijn uitverkochte artikelen weer leverbaar?
Wij zijn afhankelijk van onze leveranciers betreft onze producten. Indien u een artikel wenst dat uitverkocht is kunt u ons mailen voor meer informatie.

6. Hoe kan ik een foto van het artikel vergroten?
Klik op de foto van het desbetreffende artikel en u kunt een groter formaat foto bekijken.

7. Hoe weet ik de maten van de artikelen?
Indien u op de foto van het desbetreffende artikel klikt, ziet u de bijbehorende informatie + maten.

8. Hoe kan ik het factuurbedrag overmaken en weet ik de gegevens van Azuca?
U kunt kiezen uit verschillende betalingsopties:

– Ideal (wij zijn hiervoor aangesloten via Multisafepay: https://www.multisafepay.com. Deze wijze van betalen is volstrekt veilig! U kunt eenmalig registreren bij Multisafepay wanneer u bij uw verzending kiest voor Ideal.
– Bankoverschrijving: U plaatst de bestelling, u krijgt de orderbevestiging via de mail gestuurd waarin u onze bankgegevens kunt terug vinden, waarna u de betaling kunt overmaken.
– Ophalen op kantoor: U kunt uw bestelling ophalen op ons kantoor. Vermeld bij opmerkingen van uw bestelling dat u deze wilt ophalen met hierin de gewenste datum en tijd.
Wanneer u een bestelling plaatst, krijgt u altijd een automatische bevestiging van uw bestelling naar het door u opgegeven mailadres toegestuurd. U ziet dan de door u bestelde artikelen en onderaan vindt u de bankgegevens met omschrijving van Azuca.

9. Staat Azuca ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?
Jazeker! Deze gegevens vindt u terug onder het kopje Algemene Voorwaarden, en hieronderaan deze pagina. Hier kunt u ook ons telefoonnummer terug vinden indien u vragen heeft.

10. Waar kan ik het IBAN code terug vinden voor mijn banktransfer?
Deze staan in uw bestelbevestiging of onder onze algemene voorwaarden van Azuca.

11. Hanteert Azuca een minimaal order bedrag?
Ja, het minimale orderbedrag is 5 euro excl. verzendkosten.

12. Hoe weet ik de bankgegevens van Azuca om mijn betaling over te schrijven?
Deze staan bovenaan uw bevestigingsmail van uw bestelling die u heeft geplaatst. Deze ontvangt u meestal binnen enkele minuten.

13. Hebben jullie ook een catalogus?
U kunt alle items terug vinden op deze website, wij hebben helaas geen digitale of gedrukte catalogus.

14. Hoe kan ik mijn bestelling bevestigen?
Kies eerst of u een account wilt aanmaken of als gast wilt bestellen en klik op verder. Vul vervolgens uw adresgegevens in en controleer deze of dit het juiste verzendadres is. Klik op kopje verder om verder te gaan in het bestelproces. Kies dan welke manier van verzenden u wilt en uw gewenste betaalwijze en vervolgens op verder, kloppen alle gegevens vink dan aan dat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden en vervolgens op bevestigen. U krijgt dan een kopie van uw bestelling naar het door u opgegegeven mailadres gestuurd.

15. Hoe kan ik de aantallen van de bestelde items veranderen of wijzigen?
Klik op het icoontje winkelwagen links bovenin op de homepage. Klik dan in het hokje op aantal van het item en wijzig de aantallen naar uw eigen wens. Klik dan op wijzig en de aantallen zijn aangepast. U kunt ook de pijltjes gebruiken die boven het hokje staan om de aantallen te wijzigen. Vergeet niet altijd op de knop wijzig te klikken om het gewenste aantal te bevestigen.

16. Hoe lang duurt het wanneer ik mijn bestelling in huis heb?
Na ontvangst van betaling versturen wij uw pakketje binnen 3 werkdagen. In de regel gebeurd dit meestal direct na uw betaling. Wij verzenden pakketten van maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er geen bestellingen verstuurd.

17. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?
Kijk eens, wanneer u hotmail gebruikt, bij ongewenste email of in uw spam mapje. Wanneer u deze niet kunt terug vinden kunt u ons mailen: info@azuca.nl of bellen tijdens kantooruren op: 013 466 223 of GSM 06 23809431. Wij helpen u graag hierbij.

18. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan. Wij werken wel op afspraak dus u dient vooraf uw bestelling aan ons door te geven.

Binnen Tilburg bezorgen wij GRATIS aan huis!

19. Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ben nog iets vergeten, kan ik dit nog bestellen?
Wanneer u de betaling van uw eerste bestelling nog niet heeft overgemaakt, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en het totaalbedrag hiervan overmaken. U hoeft dan natuurlijk maar 1x verzendkosten te betalen. Heeft u de betaling van uw eerst bestelling al wel overgemaakt via Ideal of bankoverschrijving, dan dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit i.v.m. bankkosten.

20. Hoe vind ik de artikelen?
Klik in de linkerkolom op het gewenste item. U krijgt dan in het midden van de website subkopjes te zien waar u op kunt klikken. U ziet dan een overzicht van de items uit deze subkopjes.

21. Mijn product voldoet niet aan mijn verwachtingen, kan ik dit ruilen?
Dat kan mits u binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling dit schriftelijk aan ons meldt. U kunt de producten dan ongebruikt in een voldoende gefrankeerde envelop binnen 7 werkdagen retour sturen naar ons. Deze verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Wanneer u een product wenst te vervangen voor een ander product dan zijn de nieuwe verzendkosten voor uw rekening.

22. Zijn de producten die Azuca verkoopt nikkelvrij?
Jazeker! Azuca verkoopt uitsluitend nikkelvrije materialen!

23. Verzending: wanneer u voor gewone verzending kiest, is dit altijd op uw eigen risico!
Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketjes die kwijtraken, beschadigen tenzij aangetekend verstuurd. Wij adviseren u dan ook altijd voor aangetekende verzending te kiezen of uw bestelling op te halen op kantoor en niet te kiezen voor gewone verzending.

24. Mag ik afgeprijsde artikelen ruilen?
Afgesprijsde artikelen kunnen niet worden geruild en wij geven hiervoor geen geld retour mocht een item overhoopt uitverkocht zijn. U kunt dan iets anders uitzoeken voor het openstaande bedrag.

Voor pakketten naar overige landen, gelieve ons te mailen: info@azuca.nl

25. Jullie hebben geen keurmerk voor webshops, hoe komt dit?
Wij hebben hier bewust voor gekozen. Een keurmerk brengt hoge kosten met zich mee en wij richten ons op een uniek assortiment met scherpe prijzen via onze online webshop. Wij bestaan inmiddels al sinds 2005 en hebben een kantoor/showroom waar u onze producten “live” kunt zien en afhalen. Indien u twijfelt om via deze site te bestellen, dan adviseren wij u om langs te komen op ons kantoor. U bent hier van harte welkom op afspraak.

26. Maken jullie gebruik van cookies?
Nee wij maken geen gebruik van cookies en verstrekken uw gegevens nooit aan derden.

Klantenservice:

Voor vragen opmerkingen of informatie kunt u bij onze klantenservice terecht van: Maandag tot en met vrijdag van 8.30- 18.00 uur.

U kunt ons bereiken via:

Azuca
Zappastraat 4 5012 BS Tilburg
Telefoonnummer: 013 466 2231
of via de mail: info@azuca.nl
Wij zijn bereikbaar tijdens kantoor uren van Maandag t/m Vrijdag van 8.3-17.00 uur.

Bestellingen geplaatst en betaald voor 15.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Wij versturen bestellingen dagelijks van maandag tot en met vrijdag. In de weekenden versturen wij geen bestellingen en is onze klantenservice gesloten.

Vacatures: Op dit moment hebben wij geen vacatures open staan. Mocht dit wel het geval zijn zullen wij dit kenbaar maken via onze site waarop u kunt reageren. Wij verzoeken u vriendelijk geen open sollicaties te sturen. Wanneer u dit toch doet zullen wij niet reageren.

Alle foto’s en sieraden/tassen ontwerpen op deze website en tevens de layout en ontwerp van deze website zijn eigendom van Azuca. Niets mag zonder enige toestemming van Azuca worden gebruikt voor publicaties of andere doeleinden. Bij misbruik zullen wij juridische stappen ondernemen.